Untitled Document

!!! NOVO !!! NOVO !!! NOVO !!!


PTT NET je i u Novoj godini obezbedio najpovoljnije pakete za svoje korisnike.

U okviru promo ponude nalaze se sledeći paketi:

ADSL paket za fizička lica Brzina Cena
Napredni 1 6144/1024 Kbps 1.400 din
Napredni 3 do 10240/1024 Kbps 1.600 din
Napredni 5 do 20480/1024 Kbps 1.900 din


PRIJAVITE SE ZA AKCIJU ili odeberite neki od standardnih paketa

Najčešća pitanja i odgovori vezani za PROMOTIVNU ADSL AKCIJU

  • Koji su paketi obuhvaćeni akcijom?
    Novogodišnjom akcijom obuhvaćeni su paketi: 6 Mbps, do 10 Mbps i do 20 Mbps.


  • Do kog datuma traje akcija?
    Akcija traje od 01.01.2013. do 31.03.2013. godine.


  • Koliko je ugovorna obaveza korisnika?
    Ugovorna obaveza korisnika je 12 meseci.


  • Da li akcija važi za pravna lica?
    Ne, akcija važi samo za fizička lica.


  • Šta se dešava sa ugovornom obavezom posle 12 meseci?
    Ukoliko korisnik ne raskine ili ne produži Ugovor posle 12 meseci, produžavaju mu se obaveze na neodređeno vreme (opšti ugovor, sa paketom koji je definisan korisničkim ugovorom i važećim, ne promotivnim, cenovnikom). Ukoliko korisnik želi, posle isteka 12 meseci, može promeniti paket ili raskinuti Ugovor u bilo kom trenutku.


  • Koliko su povoljni ponuđeni paketi u odnosu na konkurenciju?
    Ponuđeni paketi i cene su najpovoljniji na tržištu internet usluga za ADSL korisnike.


  • Šta je značenje brzina "do" (odnosi se na pakete do 10 Mbps i do 20 Mbps)?
    Promotivne brzine sa prefiksom "do" isporučuju se u optimalnim uslovima mreže. Usluga podrazumeva brzinu koja nije veća od navedene, a PTT Net zadržava mogućnost da brzina konekcije može biti niža od definisane, zbog kvaliteta (karakteristika) telefonske parice.


  • Da li korisnici koji su već u ugovornoj obavezi sa PTT Net-om, mogu da potpišu promo akciju?
    Svi korisnici, nezavisno od ugovora (Opšti korisnički ugovor, Promo 2012. ugovor, automatski produženi Promo 2011. ugovor) mogu potpisati novi ugovor.


  • Na koji telefonski broj korisnici dobijaju informacije o internet uslugama i novoj akciji?
    U cilju unapređenja dostupnosti informacija o internet uslugama, PTT Net je omogućio svim korisnicima fiksne telefonije pristup HELP DESK-u pozivanjem univerzalnog pristupnog broja 0700 400 400. Tarifiranje se vrši po ceni lokalnog poziva. Za korisnike mreža mobilne telefonije informacije o internet uslugama će biti i dalje dostupne pozivom na broj 011 3641 999.


  • Da li u toku trajanja ugovorne obaveze korisnik može menjati brzinu?
    U toku trajanja akcije korisnik može menjati brzinu protoka (povećavati je u okviru paketa koji su na promociji), dok se smanjenje brzine protoka može vršiti samo u slučaju da postoje objektivne okolnosti (izmenjen kvalitet telefonske parice), takođe u okviru paketa koji su na promociji i uz saglasnost stručnih službi RJ PTT NET-a.


  • Da li se izmenom brzine menja i trajanje ugovorne obaveze (kao kod kablovskog interneta)?
    Ne, trajanje ugovora se ne menja promenom paketa u toku ugovorne obaveze. Inače, pokrenuta je procedura da se ova klauzula izmeni i kod korisnika kablovskog interneta.


  • Da li korisnik koji ima ugovornu obavezu za kablovski internet može da pređe na ADSL i da potpiše promotivni ugovor?
    Ne, uz napomenu da su u toku aktivnosti na omogućavanju konkretnih ponuda - paketa za korisnike kablovskog interneta.


  • Da li u toku trajanja ugovorne obaveze korisnik može da ostvari mirovanje usluge?
    Ne, korisnici koji su na promotivnim akcijama ne mogu ostvarivati mirovanje usluge.




Za dodatne informacije pozovite HELP DESK PTT Net-a na:


0700 400 400



 :: Korisni telefoni

 :: U minusu ste?
  • Za produženje pretplate kuponima koristite:
    • username: gost
    • password: gost

 :: Postpaid broj
072/310-033
username: ptt
password: ptt

 :: Brzi inkovi


DESIGN & developed by PTT NET. Tehnička podrška.
Copyright (c) 2001-2011 PTT NET. Sva prava zadržana.