|
HELP DESK
0700 400 400
Za pozive iz mobilne mreže:
011 3641 999
|
RADNO VREME: e-mail: pttmail@ptt.rs
07-20h pon-pet
08-20h vikendom
RJ PTT Net je u prethodnom periodu pružao uslugu tehničke podrške (Help desk) koja je realizovana pozivanjem broja 011/3641-999 od strane korisnika. Uzimajući u obzir tarifni sistem operatera, veliki broj korisnika je bio u neravnopravnom položaju, pošto za navedenu uslugu plaćaju različite cene poziva.
Realizacijom servisa 0700/400-400 (Universal Access Number (UAN), najveći broj korisnika iz mreže fiksne telefonije su ravnopravni (svi korisnici operatera Telekom Srbija). Daljim razvojem mreža i povećanjem broja korisnika u fiksnoj telefoniji drugih operatera (Orion Telekom, SBB, Telenor Srbija...) i jasnim interkonekcionim pravilima, PTT NET će blagovremeno izvršiti neophodne aktivnosti u cilju ravnopravnog načina pristupa navedenom servisu.
Uzimajući u obzir gore navedeno (troškovi, uniformnost servisa, broj korisnika iz različitih mreža, stohastika poziva) implementirano rešenje za numeraciju i dostupnost servisa Help desk-a je:
- 0700/400-400, univerzalni pristupni broj za korisnike iz fiksne mreže Telekom Srbija, sa cenom lokalnog poziva,
- 011/3641-999, pretplatnički broj za korisnike iz svih mreža mobilnih operatera i ostalih mreža fiksne telefonije, sa cenom definisanom kod operatera, a za telefonski saobraćaj prema korisniku fiksne telefonije u mreži Telekom Srbija.
Tehnička podrška korisnicima u PTT NET-u podrazumeva:
- Veliki broj opštih informacija (promotivne akcije, uslovi ugovaranja, tarifna politika, različiti pristupi internetu, isključenja korisnika, smetnje...) koje korisnik može dobiti preko govornih automata (na telefonske brojeve navedene u prethodnom tekstu), sedam dana u nedelji, od 00h-24h,
- Direktni kontakt sa korisnicima, sedam dana u nedelji, u vremenu od 07h-20h, vikendom 08h-20h. Naše ljubazne kolege odgovaraju na pitanja o internet uslugama, problemima sa podešavanjem opreme i povezivanjem na internet, daju informacije o računima, tehničkim mogućnostima, prikupljaju podatke o smetnjama i sl,
- Servisnu podršku tehničara koji brinu o korisnicima na terenu (instalacija opreme, servis, otklanjanje kvarova i sl.), dok su inženjeri u PTT NET-u odgovorni za obezbeđenje kontinuiteta pružanja usluga pravilnim održavanjem i eksploatacijom neophodne IKT (informaciono komunikacione tehnologije) infrastrukture.
|