Prilikom sklapanja ugovora za kablovski internet potrebno je doneti na uvid:
Ugovor o korišćenju KDS usluga (ili poslednji plaćeni račun)
ličnu kartu.
U okviru promo ponude nalaze se sledeći paketi:
MAX brzina prenosa podataka
Mesečna cena
256/32 Kbps
600 din
512/64 Kbps
800 din
1024/96 Kbps
1.200 din
2048/192 Kbps
1.400 din
3072/256 Kbps
1.600 din
4096/256 Kbps
1.800 din
6144/320 Kbps
2.100 din
Najčešća pitanja i odgovori vezani za PROMOTIVNU AKCIJU
Do kog datuma traje akcija?
Akcija traje od 01.01.2013. do 31.12.2013. godine.
Koji je period ugovorne obaveze korisnika akcije?
Ugovorna obaveza korisnika akcije je 12 meseci.
Da li akcija važi za pravna lica?
Ne, akcija važi samo za fizička lica.
Šta se dešava sa ugovornom obavezom posle 12 meseci?
Ukoliko korisnik ne raskine ili ne produži Ugovor posle 12 meseci, produžavaju mu se obaveze na neodređeno vreme sa paketom koji je definisan korisničkim ugovorom i važećim cenovnikom. Ukoliko korisnik želi, posle isteka 12 meseci, može promeniti paket ili raskinuti Ugovor u bilo kom trenutku.
Da li korisnici koji su već u ugovornoj obavezi sa PTT Net-om, mogu da potpišu promo akciju?
Ne, promo akcija je predviđena samo za nove korisnike, odnosno korisnike koji nisu ranije imali ugovor o kablovskom internetu.
Da li u toku trajanja ugovorne obaveze korisnik može menjati brzinu?
U toku trajanja akcije korisnik može povećavati brzinu protoka, dok se smanjenje brzine protoka može vršiti nakon isteka ugovorne obaveze od 12 meseci.
Da li se izmenom brzine menja i trajanje ugovorne obaveze?
Da, trajanje ugovora se menja promenom paketa u toku ugovorne obaveze. Inače, pokrenuta je procedura da se ova klauzula izmeni.
Da li korisnik koji ima ugovornu obavezu za kablovski internet može da pređe na ADSL i da potpiše promotivni ugovor?
Ne, uz napomenu da su u toku aktivnosti na omogućavanju konkretnih ponuda - paketa za korisnike kablovskog interneta.
Da li u toku trajanja ugovorne obaveze korisnik može da ostvari mirovanje usluge?
Ne, korisnici kablovskog interneta ne mogu ostvarivati mirovanje usluge.
Da li je u planu uvođenje novih paketa, kao i ugovora bez ugovorne obaveze?
Zbog trenutnih tehničkih razloga PTT Net je ograničen sa paketima, odnosno uslugama koje može u ovom trenutku ponuditi svoim korisnicima. Ubrzano sprovodimo aktivnosti da se u narednom periodu poboljšaju ponude (brzine, usluge, cene u oblasti kablovskog pristupa internetu).
Na koji telefonski broj korisnici dobijaju informacije o internet uslugama i novoj akciji?
U cilju unapređenja dostupnosti informacija o internet uslugama, PTT Net je omogućio svim korisnicima fiksne telefonije pristup HELP DESK-u pozivanjem univerzalnog pristupnog broja 0700 400 400. Tarifiranje se vrši po ceni lokalnog poziva. Za korisnike mreža mobilne telefonije informacije o internet uslugama će biti i dalje dostupne pozivom na broj 011 3641 999.
Za dodatne informacije pozovite HELP DESK PTT Net-a na: